Használd okosan a közösségi média marketinget a hirdetési kampányodban!

közösségi média marketingEgyre többen és többen bizonygatják, hogy a XXI. századi marketingben a szent Grál nem más, mint a közösségi média. De hiába is adhat szárnyaló eredményeket a közösségi média marketing, ha sokaknak még arról sincsenek világos elképzeléseik, hogyan is kéne hozzákezdeni az eredményes online jelenléthez. Ebben a cikkben néhány tippet szeretnék megosztani arról, hogyan is tudsz a közösségi média marketinggel a legnagyobb előnyhöz jutni.

A Facebook használata minden kétséget felülmúlóan a királyi utak egyike lehet saját vállalkozásod reklámozásához. Hiszen hol máshol tudnál eljutni és kapcsolatot teremteni a célközönségeddel? Kellemes, baráti hangulatban ismertetheted meg magad velük, anélkül, hogy bármilyen vásárlási kötelezettséggel nyomasztanád őket. Ha megismernek, és kötődnek hozzád, az esély is nagyobb lesz rá, hogy üzleti ügyben is téged fognak választani.

Tanuld meg használni és kihasználni a Youtube-ot is! Hiszen a segítségével az üzletedhez kapcsolódó videókat jelentethetsz meg. Ez lehetővé teszi, hogy a személyes kapcsolatok terén egy óriási lépést tehess előre: ha látják az arcod, hallják a hangod, a bizalmuk is erősödik. Ha még Twitteren, közvetlen linkeket tudsz küldeni a követőidnek, ami az új tartalmaid linkjét tartalmazzák, ezzel is növeled a Youtube oldalad látogatottságát, és ezáltal szélesítheted az ügyfeleid körét.

Az ügyfeleidnek nyújtott nyilvános segítség kiterjeszti a tartalmadat, és biztos lehetsz benne, hogy gyorsan és hatékonyan jut el a célközönségedhez. A megosztások és like-ok segítenek elérni ezt, akárcsak a Twiteren lévő retweet funkció. Ha van olyan tartalmad, melyet a követők kifejezetten kedvelnek, terjeszd minél több helyen az interneten, így nagy eséllyel lesz egyre több és több követőd, vagyis potenciális ügyfeled.

Nem lehet eléggé hangsúlyozni a közösségi médiák vezető szerepét a XXI. századi reklámozásban. A megfelelő használatukkal a vállalkozásod ismertsége egyre nagyobb és nagyobb lehet. Elképzelhető, hogy az aktív közösségi jelenlét még ijesztő lehet annak, aki az út elején tart, de a mai marketingben ez megkerülhetetlen. Találd meg az utad a közösségi médiában, lépj rá nyugodtan a sikerhez vezető ösvényre!